MyanmarPay Code of Conducts
Download
MyanmarPay Standardization Sample
MyanmarPay Standardization
MyanmarPay Merchant QR Stand Guidline
အဆင့် ၁
သင့်တွင် အသုံးပြုနိုင်သော မိုဘိုင်းဖုန်းတစ်ခုရှိရပါမည်။ ထိုမိုဘိုင်းဖုန်းသည် Sim Card နှင့် အင်တာနက်ချိတ်ဆက်ထားမှု လိုအပ်ပါသည်။
အဆင့် ၂
သင်အသုံးပြုနေသောဘဏ် သို့မဟုတ် ငွေကြေးအဖွဲ့အစည်းမှတဆင့် MyanmarPay ကို ရွေးချယ်ပါ။ မိမိအသုံးပြုလိုသော ဘဏ် (သို့) ငွေကြေးပိုင်းဆိုင်ရာ ထောက်ပံ့အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုကို ရွေးချယ်လိုက်ပါ။ MyanmarPay ၏ MMQR သည် ဘဏ် နှင့် Mobile Payment ဝန်ဆောင်မှုအများစုနှင့် ချိတ်ဆက်ဝန်ဆောင်မှုပေးသောကြောင့် မိမိရှိပြီးသား အကောင့်တစ်ခုဖြင့် အသုံးပြနိုင်ပါသည်။ ဒါမှမဟုတ် မိမိသုံးနေကျ Mobile Banking (သို့) Mobile Wallet Application အား အဆင့်မြှင့်တင်ထားရန် လိုအပ်ပါသည်။
အဆင့် ၃
ဘဏ် (သို့) Mobile Wallet အကောင့်မရှိသေးပါက အကောင့်အသစ်တစ်ခုဖွင့်ပါ။
အဆင့် ၄
သင်အသုံးပြုနေသော ဘဏ် (သို့) Mobile Wallet Application မှတစ်ဆင့် MyanmarPay MMQR ကို စတင်အသုံးပြုပါ။
အဆင့် ၅
MyanmarPay MMQR စတင်အသုံးပြုခြင်းအတွက် အသုံးပြုသူအနေဖြင့် ကန့်သတ်ချက်များ သီးခြားမရှိသလို အခကြေးငွေ ထပ်မံပေးဆောင်ရန်လည်း မလိုအပ်ပါ။
မိမိအသုံးပြုလိုသော ဘဏ် (သို့) ငွေကြေးထောက်ပံ့ အဖွဲ့အစည်းကို ဆက်သွယ်ပြီး MyanmarPay MMQR လုပ်ငန်း Partner လက်တွဲဖော်အဖြင့်လုပ်ကိုင်လိုသော အချက်အလက်များကို ဖြည့်သွင်းပါ။
မိမိရွေးချယ်လိုက်သော ဘဏ် (သို့) ငွေကြေးထောက်ပံ့ အဖွဲ့အစည်းအတွက် လိုအပ်သော အချက်များအား ဖြည့်သွင်းပြီးနောက် လုပ်ငန်းကုန်သည်အသုံးပြုခွင့်ပိုင်းဆိုင်ရာအတွက် တင်သွင်းပါ။
အချက်အလက်များ ပြည့်စုံမှန်ကန်ကြောင်း အတည်ပြုပြီးနောက် ဘဏ် (သို့) ငွေကြေးအဖွဲ့အစည်းမှ ကုန်သွယ်လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်လိုသူ၏ အချက်အလက်များအား MyammarPay Centralized Merchant Repo သို့ တင်သွင်းပေးသွားပါမည်။
MyanmarPay System ဘက်မှ ကုန်သွယ်လိုသူ၏ အချက်အလက်များကို စစ်ဆေးအတည်ပြုပြီးနောက် မိမိရွေးချယ်ထားသော မိတ်ဖက် ဘဏ် (သို့) ငွေကြေးအဖွဲ့အစည်းများဆီအား ကုန်သည်အမှတ်အသား (ID) ကို ပေးသွားပါမည်။
အတည်ပြုမှုနှင့် ID နံပတ် ထုတ်ပေးခြင်းအတွက် လုပ်ငန်းစဉ်အနေဖြင့် (၃) ရက်မှ (၅) ရက်အတွင်း ကြာမြင့်ပါမည်။
If you don't have username and password, please contact MyanmarPay.
အသေးစိတ်